Klachtenregeling
Het kan gebeuren dat u een klacht of opmerking heeft over Solidoe. Wij willen dit graag weten. Wij vragen u om dit in eerste instantie te bespreken met degene die betrokken is bij het onderwerp. U kunt uw idee, opmerking, reactie of klacht ook invullen op het reactieformulier. Dit wordt doorgegeven aan degene die verantwoordelijk is voor het betreffende onderwerp. Wanneer er een klacht ingediend is volgt er zorgvuldig onderzoek.
Van de reactieformulieren maken we jaarlijks een rapport.
U kunt ook te allen tijde contact opnemen met onze externe vertrouwenspersoon, om te overleggen wat de juiste route is, of om advies in te winnen. Contactgegevens van onze externe vertrouwenspersoon zijn: Pepita David, adviespraktijk David en Van Wezel, 0634348288.
Verder heeft u ook de mogelijkheid om de klacht buiten Solidoe te bespreken, bij het landelijk Klachtloket Kinderopvang. Dit klachtloket kan bemiddelen, advies geven en mediation verzorgen. Mocht dit niet tot een oplossing leiden dan kan de Geschillencommissie Kinderopvang een uitspraak doen. Ook oudercommissies kunnen bovenstaande route volgen.
We adviseren u om voorafgaand aan het indienen van een klacht de volledige klachtenregeling zorgvuldig door te nemen.
Reactieformulier
Overige afdelingen
Werkwijze
Als organisatie voor kinderopvang denken we steeds na over onze rol in de opvoeding van de kinderen die aan ons toevertrouwd worden.
Missie
Iedereen de ruimte voor eigen wijze groei.
Visie
Solidoe wil de kinderopvang en het onderwijs transformeren tot één uitdagende en moderne (ontwikkel)omgeving voor het kind.